- netrisk.hu
- /
- Utazás
- /
- Utasbiztosítások értékelése
- /
- ATLASZ Direct Arany termék értékelése
ATLASZ Direct Arany termék értékelése

4.86 / 1448 értékelés
2015. június óta
4.93 / 126 értékelés
2015. június óta
-
5117 értékelés
-
49 értékelés
-
30 értékelés
-
20 értékelés
-
10 értékelés
Utazás előtt:
A legjobb értékelés/ár alapján választottuk a biztosítást.
Utazás alatt:
Nem volt rá szükség szerencsére
Utazás után:
Nem volt rá szükség
Utazás előtt:
Szerencsére nem kellett igénybe venni, de ár/érték/szolgáltatás szintjén az egyik legjobb biztosítás megfizethető áron.
Utazás alatt:
Utazás után:
Utazás előtt:
Utazás alatt:
Utazás után:
Nem kellett igénybe vennem a kárigényt mert az utazás alatt minden zökkenőmentesen zajlott ,de máskor is igénybe fogom venni az utasbiztosítást amennyiben utazok valahová.
Utazás előtt:
Utazás alatt:
Sajnos a nyaralás közepén kiesett az egyik fogamból a tömés és annyira begyulladt, hogy fel kellett keresnem a biztosítót. Este 19 körül telefonáltam és másnap 12:10-re már időpontot szerveztek le, ami szerencsémre még a szállástól is csak 400 m-re volt. A sürgősségi kezelést teljes mértékben fizette a biztosítás. Könnyű volt a kapcsolatfelvétel és gyors volt a szervezés, teljes mértékben elégedett vagyok.
Utazás után:
Utazás előtt:
Az ár - értékarány teljes mértékben elfogadható.
Utazás alatt:
Utazás után:
Utazás előtt:
Ár-érték arány miatt választottam.
Utazás alatt:
Utazás után:
Utazás előtt:
A Netrisken keresztül kötöttem a biztosítást, már nem először. Ismét minden gördülékenyen,és rendben zajlott a biztosítás megkötése során.
Utazás alatt:
Nem történt káresemény.
Utazás után:
Nem nyújtottam be kárigényt.
Utazás előtt:
Teljesen elégedett vagyok a szolgáltatással, minden benne volt, amire szükség lehet. Szerencsénkre nem kellett élnünk a szolgáltatássok egyikével sem, de biztosan máskor is ezt a csomagot fogom választani.
Utazás alatt:
Szerencsére minden gond nélkül zajlott az utazásunk.
Utazás után:
Utazás előtt:
Utazás alatt:
Minden rendben volt
Utazás után:
Rendben volt
Utazás előtt:
Fontos szempont volt a kiválasztásnál, hogy az autós assistance szolgáltatások komoly értékűek a biztosításban.
Utazás alatt:
Sajnos (hál' istennek) nem történt az utazás során káresemény.
Utazás után:
Nem nyújtottam be kárigényt hazautazás során.