Vakok, gyengénlátók számára

Nyitott pozíciók a Netrisk.hu Kft.-nél

A Netrisk.hu Kft. Magyarország piacvezető biztosítási alkusza. Az elmúlt 25 évben több, mint 1 millió ügyfélnek segítettünk megkötni a biztosítását. A biztosítási üzletágon kívül banki és távközlési szolgáltatásokat összehasonlító oldalunk és használt autó portálunk is van.

Folyamatosan bővülő üzemeltetési csapatunkba

Üzemeltetési ügyintéző és koordinátor

kollégát keresünk


Feladatok:

  • Üzemeltetési vezető napi munkájának támogatása
  • Üzemeltetési folyamatok kialakítása, kezelése
  • Alvállalkozók és szolgáltatók ellenőrzése, vonatkozó adminisztrációs folyamatok kezelése
  • Karbantartási/Fejlesztési munkák felmérésében, megtervezésében, felügyeletében való részvétel
  • Kapcsolattartás alvállalkozókkal, szállítókkal szóban és írásban
  • Árajánlatok bekérése és kiértékelése
  • Teljesítési igazolások elkészítése
  • Befogadott számlák katalogizálása
  • Pénzügyi tranzakciók rögzítése, táblázatban kezelése
  • Részvétel heti, havi kimutatások elkészítésében
  • Anyagbeszerzés

Elvárások:

  • Középfokú végzettség
  • B kategóriás jogosítvány és vezetési tapasztalat
  • Középfokú angol nyelvtudás szóban és írásban
  • Microsoft termékek átfogó ismerete (Windows, Office)
  • Jó kommunikációs készség szóban és írásban egyaránt
  • Rugalmasság, pontosság, precizitás, megbízhatóság
  • Proaktív, önálló munkavégzés

Előnyök:

  • Redmine vagy egyéb ticketing rendszerben szerzett tapasztalat
  • 1-3 év releváns szakmai tapasztalat

Érdekel?! – Várunk!
Munkavégzés helye: Budapest XIII. kerület

Munkaidő: Teljes munkaidő, napi 8 óra

Magyar nyelvű önéletrajzodat küldd a hr@netrisk.hu e-mail címre.

Az állásajánlatra történő jelentkezéssel kapcsolatos adatkezelésről a Netrisk.hu oldalon az Adatvédelmi Tájékoztató 10. pontjában találsz információt. Kérjük, az adatkezelési szabályok tudomásulvétele esetén küldd el jelentkezésedet Társaságunkhoz.
Gyorslinkek