Vakok, gyengénlátók számára

Gyakran Ismételt Kérdések

Biztosítási kérdéseit megválaszoljuk

Ha Ön már meglévő ügyfelünk, úgy kérjük kérdését vagy változásbejelentését a személyes menüpontba tegye meg.

A GYIK menüpont az általános biztosítási ill. rendszerünk használatával keresesos kérdések feltevésére szolgál, melyre igyekszünk gyorsan választ adni. Amennyiben véleményt, javaslatot, észrevételt kíván megfogalmazni, kérjük ezt a Vendégkönyvben tegye meg. Köszönjük!

» Kérdezzen Ön is!

Tájékoztatjuk, hogy a moderálás jogát fenntartjuk.
Találat: 5555 db / 371 oldal  
Keresés a GY.I.K. kérdésekben:      

  Feladó: Széles Gábor | 
2013-11-03 19:25:13
Mi értelme van bármiféle regisztrációnak (azon kívül, hogy Önök egy csomó ajánlattal tudnak engem bombázni), ha minden egyes adatot minden egyes évben újból és újból be kell vinni?
válasz megtekintése
  Feladó: Dobó Rudolf | 
2013-09-01 00:13:53
Tisztelt Netriszk!
Megkötöttem már az új szerződést, viszont a régit már nem tutam lemondani. Arra hivatkoznak, hogy már kifutottam az időböl. Pedig van még 20 napom. Mi ilyenkor a teendő?
Válaszukat köszönöm.
Rudolf
válasz megtekintése
  Feladó: Kovács György | 
2013-08-27 09:12:15
Üdvözlöm!
Az Önök közvetítésével kötöttem KGFB.-t. A gépjárművet eladtam. Hogyan tudom felmondani a biztosítást, visszakérni a fennmaradó időre eső díjat, és hozzájutni a Bónus-malus igazolásomhoz?
Köszönöm válaszát előre is.
válasz megtekintése
  Feladó: csendes tamás | 
2013-08-17 17:22:35
Tisztelt Netrisk!
Feleségem örökölt egy autót de már egy éve csak ideiglenes hagyatéki
végzéssel rendelkezünk.A közjegyző szerint a hagyatékot birtokba vehetjük birtokosként használhatjuk,de el nem idegeníthetjük és nem terhelhetjük meg.Van-e rá lehetőség, hogy az autóra kötelező biztosítást kössünk és használhassuk a végleges hagyatéki végzés
megszületéséig?
válasz megtekintése
  Feladó: Härtner Michael | 
2013-07-10 16:05:01
Tiesztelt nertisk a német telefonszámon senki nem hivott,mert ha hivás van,s nem vettük fel,azt jelzi a telefonom,s eddig nincs rajta jelzés.A helyes telefon:0049 561 9207826.mivel a magyar fiktiv.mint irtam nem fogadta el a németet.
Még egy kérdésem lenne,mégpedig,ha én most a német bankszámunkat nem tudom beirni,mert a computer nem fogadja el,van-e rá lehetöségem,hogy ha a fizetési modot ez miatt csekkre változtatom,azt a végleges szerzödéskötés elött ha már Magyarországon számlaszámunk lesz,hogy akkor a csoportos beszedésre megváltoztathatom? mert a csekkel valo fizetés sokkal drágább,viszont most még nem tudok magyar számlaszámot beirni.mert ennél akadok el,ha ez viszont változtathato,akkor a forgalmi engedély és a rendszámmal együtt a számlaszámot is megküldhetem postán önöknek,s akkor a kedvezményesebb éves dijat kapnám meg.ezt fontos tudnom,s azt is,hogy a kármentes éveket mikor veszik majd figyelembe,mivel az ajánlat most csak a bonus nélküli ajánlat.mikor lesz ez változtatva?üdv.Härtner
válasz megtekintése
  Feladó: Harnos László | 
2013-07-09 09:19:50
Tisztelt Cím!
A jelenlegi kötelező besorolásom B10. Szeretnék egy új autót vásárolni, de szeretném megtartani a régit is.
Mindkettő lehet B10-s besorolású, vagy csak az egyik?
Köszönöm válaszukat.
válasz megtekintése
  Feladó: Benjamin Catherine | 
2013-07-08 15:01:48
Tisztelt Netrisk.hu!

Kérdésem az lenne, hogy el fogok adni az autóm a hónap végen, mit kell csinalni a szerződéssel.
ÜDv
Benjamin
válasz megtekintése
  Feladó: Szabó Csaba | 
2013-07-08 11:49:35
Jó napot kívánok!
A személyautómat tegnap eladtam, de még nem vettem másikat.Az ügyintézés során melyik menüpontokat kell megnyomnom, ha szeretném átvinni a bónuszaimat a leendő személyautómra, és meddig kell másikat vennem, hogy a bónuszaim ne vesszenek el?
A biztosításomat Önöknél kötöttem, és a következőt is itt szeretném.
Tisztelettel:Szabó Csaba
válasz megtekintése
  Feladó: Kovács Tibor | 
2013-07-06 08:00:24
Jó napot,

Az volna a kérésem, hogy ha gépjármű cserét éppen a szerződésforduló utáni 1 hónapon belül tervezek, akkor ebben az esetben vissza tudom-e igényelni az éves díjam arányosított részét körülbelül 11 hónapra?

Válaszukat köszönöm
válasz megtekintése
  Feladó: Takács Alexandra | 
2013-06-28 16:57:12
Tisztelt Netrisk! A kérdésem az lenne, hogy ha csoportos beszedési megbízást választottam fizetési módnak, akkor miután a beszedési megbízást kitöltöttem, fel kell töltenem ide vagy el kell küldenem a választott biztosítónak vagy banknak vagy hogyan fog ez érvénybe lépni? Köszönettel: T. Alexandra
válasz megtekintése
  Feladó: Skultéti Ivett | 
2013-06-24 15:00:11
Tisztelt Netrisk.hu!

Kérdésem az lenne, hogy hol tudok leiratkozni a hírlevélről. Nem találom a személyes menüben. Köszönettel:
Skultéti Ivett
válasz megtekintése
  Feladó: Gonda Krisztina | 
2013-04-04 19:06:31
Tisztelt Hölgyem / Uram!
Érdeklődnék, hogy gazdaságosan már nem javítható (rossz, nem indítható) 23 éves Simson segédmotor-kerékpár KGFB szerződését hogyan lehet felmondani. Rendszáma nincs, járműnyilvántartásban nem szerepel. Ez esetben a felmondó nyilatkozaton kívül van-e szükség egyéb iratra?
Segítségüket előre is köszönöm. Tisztelettel: G. Krisztina
válasz megtekintése
  Feladó: Somogyi Dávid | 
2013-02-14 19:22:10
Tisztelt Netrisk! 2012 decemberében váltottam KGFB biztosítást, minden rendben ment önök küldték a levelet hogy megkötötték a biztosítást a Köbe biztosítónál és lemondták a régi biztosításomat a K&H biztosítónál, és ezt levélben meg is erősítették. De most kaptam egy levelet miszerint a Köbe nem tudta bejelenteni a szerződésemet a Központi Kártörténeti Nyílvántartás felé, azért mert az ott nyílvántartott adatok szerint a gépjárművemre egy másik hatályos szerződés is létezik. Amenyiben nem tudják 2013.02.22 ig bejelnteni a szerződést, a Köbe megállapítja a szerződés érvénytelenségét. Kérném hogy járjanak utána hogy mi lehet a probléma, vagy segítsenek hogy mi a teendő ilyenkor. Köszönettel Somogyi Dávid
válasz megtekintése
  Feladó: Somogyi Dávid | 
2013-02-14 12:34:55
Tisztelt Netrisk! 2012 decemberében váltottam KGFB biztosítást, minden rendben ment önök küldték a levelet hogy megkötötték a biztosítást a Köbe biztosítónál és lemondták a régi biztosításomat a K&H biztosítónál, és ezt levélben meg is erősítették. De most kaptam egy levelet miszerint a Köbe nem tudta bejelenteni a szerződésemet a Központi Kártörténeti Nyílvántartás felé, azért mert az ott nyílvántartott adatok szerint a gépjárművemre egy másik hatályos szerződés is létezik. Amenyiben nem tudják 2013.02.22 ig bejelnteni a szerződést, a Köbe megállapítja a szerződés érvénytelenségét. Kérném hogy járjanak utána hogy mi lehet a probléma, vagy segítsenek hogy mi a teendő ilyenkor. Köszönettel Somogyi Dávid
válasz megtekintése
  Feladó: Orosz Szilárd | 
2013-02-07 20:11:06
Tisztelt Cím !

Eladtam a motoromat és ezzel kapcsolatban szeretném kérdezni a következőket:
1, Önökön keresztel fel tudom-e mondani az eladott motorra kötött kötelező biztosításomat ?
2, Ha igen, akkor az Önök által intézett szerződés felmondásáért kell-e fizetnem önöknek díjat ?
3, A szerződés felmondása után visszakapom-e a biztosítótól az éves díjam eladástól számított arányos részét ?

Üdvözlettel : Orosz Szilárd
válasz megtekintése
előző ...  3  4  5  6  7  ... következő
Gyorslinkek
Terméktájékoztatók:
Legfontosabb szavak: