Vakok, gyengénlátók számára

Gyakran Ismételt Kérdések

Biztosítási kérdéseit megválaszoljuk

Ha Ön már meglévő ügyfelünk, úgy kérjük kérdését vagy változásbejelentését a személyes menüpontba tegye meg.

A GYIK menüpont az általános biztosítási ill. rendszerünk használatával keresesos kérdések feltevésére szolgál, melyre igyekszünk gyorsan választ adni. Amennyiben véleményt, javaslatot, észrevételt kíván megfogalmazni, kérjük ezt a Vendégkönyvben tegye meg. Köszönjük!

» Kérdezzen Ön is!

Tájékoztatjuk, hogy a moderálás jogát fenntartjuk.
Találat: 5546 db / 370 oldal  
Keresés a GY.I.K. kérdésekben:      

  Feladó: Mészárosné L.Zsuzsanna | 
2013-11-20 20:33:57
Tisztelt Netrisk!
Korábban, az Önök közreműködésével megkötött kgf.biztosításomat szeretném megváltoztatni, vagyis új biztosítót kívánok választani 2014.01.01-től.
A régi biztosítónál a szerződésem felmondását Önök kezdeményezik, vagy nekem kell intéznem?
Ha újabb gépjárművet kívánok az Önök megbízásával biztosítani, abban az esetben mi a teendőm a régi szerződéssel, tehát kinek kell felmondani?
Köszönöm válaszukat!
válasz megtekintése
  Feladó: Antal Károly | 
2013-11-12 04:26:43
Jelenlegi biztosítómnál szeretnék maradni, mi a teendő?
válasz megtekintése
  Feladó: Racsek Károlyné | 
2013-11-09 08:59:20
Kedves Netrisk!

Megváltozott a személyi igazolvány számom, de a személyes adatokban nem tudom átírni. Mi a teendőm?
válasz megtekintése
  Feladó: Varga Ramóna | 
2013-11-08 11:45:38
Tisztelt Netrisk!
A kötelező biztosításomat online is fel tudom mondani vagy csak postai úton levélben?
Köszönettel
válasz megtekintése
  Feladó: Szurovecz Tibor | 
2013-11-07 19:57:05
Tisztelt Netrisk Ügyfélszolgálat!

2014. 03. 24-én lesz a KGFB évfordulóm. Mikor érdemes elvégeznem a kalkulációt és váltanom? Még mindig érvényes, hogy november tájékán jobb díjak vannak mint később?
Továbbá az a kérdésem, hogy a jelenlegi biztosítóm (Uniqa) mikor kell, hogy küldje a következő évre szóló ajánlatát? Egyáltalán ki kell küldeniük vagy csak ha akarják?

Köszönöm a válaszokat.

Üdvözlettel:

Szurovecz Tibor
válasz megtekintése
  Feladó: Imre Istvánné | 
2013-11-06 11:04:07
Tisztelt Címzett!
Szeretném módosítani az adataimban a szem.ig.számomat,mert megváltozott.
Kérem,segítsenek,hol tehetem meg ezt.
Előre is köszönöm!
válasz megtekintése
  Feladó: Széles Gábor | 
2013-11-03 19:25:13
Mi értelme van bármiféle regisztrációnak (azon kívül, hogy Önök egy csomó ajánlattal tudnak engem bombázni), ha minden egyes adatot minden egyes évben újból és újból be kell vinni?
válasz megtekintése
  Feladó: Dobó Rudolf | 
2013-09-01 00:13:53
Tisztelt Netriszk!
Megkötöttem már az új szerződést, viszont a régit már nem tutam lemondani. Arra hivatkoznak, hogy már kifutottam az időböl. Pedig van még 20 napom. Mi ilyenkor a teendő?
Válaszukat köszönöm.
Rudolf
válasz megtekintése
  Feladó: Kovács György | 
2013-08-27 09:12:15
Üdvözlöm!
Az Önök közvetítésével kötöttem KGFB.-t. A gépjárművet eladtam. Hogyan tudom felmondani a biztosítást, visszakérni a fennmaradó időre eső díjat, és hozzájutni a Bónus-malus igazolásomhoz?
Köszönöm válaszát előre is.
válasz megtekintése
  Feladó: csendes tamás | 
2013-08-17 17:22:35
Tisztelt Netrisk!
Feleségem örökölt egy autót de már egy éve csak ideiglenes hagyatéki
végzéssel rendelkezünk.A közjegyző szerint a hagyatékot birtokba vehetjük birtokosként használhatjuk,de el nem idegeníthetjük és nem terhelhetjük meg.Van-e rá lehetőség, hogy az autóra kötelező biztosítást kössünk és használhassuk a végleges hagyatéki végzés
megszületéséig?
válasz megtekintése
  Feladó: Härtner Michael | 
2013-07-10 16:05:01
Tiesztelt nertisk a német telefonszámon senki nem hivott,mert ha hivás van,s nem vettük fel,azt jelzi a telefonom,s eddig nincs rajta jelzés.A helyes telefon:0049 561 9207826.mivel a magyar fiktiv.mint irtam nem fogadta el a németet.
Még egy kérdésem lenne,mégpedig,ha én most a német bankszámunkat nem tudom beirni,mert a computer nem fogadja el,van-e rá lehetöségem,hogy ha a fizetési modot ez miatt csekkre változtatom,azt a végleges szerzödéskötés elött ha már Magyarországon számlaszámunk lesz,hogy akkor a csoportos beszedésre megváltoztathatom? mert a csekkel valo fizetés sokkal drágább,viszont most még nem tudok magyar számlaszámot beirni.mert ennél akadok el,ha ez viszont változtathato,akkor a forgalmi engedély és a rendszámmal együtt a számlaszámot is megküldhetem postán önöknek,s akkor a kedvezményesebb éves dijat kapnám meg.ezt fontos tudnom,s azt is,hogy a kármentes éveket mikor veszik majd figyelembe,mivel az ajánlat most csak a bonus nélküli ajánlat.mikor lesz ez változtatva?üdv.Härtner
válasz megtekintése
  Feladó: Harnos László | 
2013-07-09 09:19:50
Tisztelt Cím!
A jelenlegi kötelező besorolásom B10. Szeretnék egy új autót vásárolni, de szeretném megtartani a régit is.
Mindkettő lehet B10-s besorolású, vagy csak az egyik?
Köszönöm válaszukat.
válasz megtekintése
  Feladó: Benjamin Catherine | 
2013-07-08 15:01:48
Tisztelt Netrisk.hu!

Kérdésem az lenne, hogy el fogok adni az autóm a hónap végen, mit kell csinalni a szerződéssel.
ÜDv
Benjamin
válasz megtekintése
  Feladó: Szabó Csaba | 
2013-07-08 11:49:35
Jó napot kívánok!
A személyautómat tegnap eladtam, de még nem vettem másikat.Az ügyintézés során melyik menüpontokat kell megnyomnom, ha szeretném átvinni a bónuszaimat a leendő személyautómra, és meddig kell másikat vennem, hogy a bónuszaim ne vesszenek el?
A biztosításomat Önöknél kötöttem, és a következőt is itt szeretném.
Tisztelettel:Szabó Csaba
válasz megtekintése
  Feladó: Kovács Tibor | 
2013-07-06 08:00:24
Jó napot,

Az volna a kérésem, hogy ha gépjármű cserét éppen a szerződésforduló utáni 1 hónapon belül tervezek, akkor ebben az esetben vissza tudom-e igényelni az éves díjam arányosított részét körülbelül 11 hónapra?

Válaszukat köszönöm
válasz megtekintése
előző ...  2  3  4  5  6  ... következő
Gyorslinkek
Szolgáltatásaink:
Terméktájékoztatók:
Legfontosabb szavak: