Vakok, gyengénlátók számára

Gyakran Ismételt Kérdések

Biztosítási kérdéseit megválaszoljuk

Ha Ön már meglévő ügyfelünk, úgy kérjük kérdését vagy változásbejelentését a személyes menüpontba tegye meg.

A GYIK menüpont az általános biztosítási ill. rendszerünk használatával keresesos kérdések feltevésére szolgál, melyre igyekszünk gyorsan választ adni. Amennyiben véleményt, javaslatot, észrevételt kíván megfogalmazni, kérjük ezt a Vendégkönyvben tegye meg. Köszönjük!

» Kérdezzen Ön is!

Tájékoztatjuk, hogy a moderálás jogát fenntartjuk.
Találat: 5555 db / 371 oldal  
Keresés a GY.I.K. kérdésekben:      

  Feladó: Módis Annamária | 
2012-01-12 16:08:57
Tisztelt Netrisk!
Elfelejtettem a jelszavamat és már 2-szer is üres e-mail kaptam önőktől az elfelejtett jelszó kitöltése után.Segitsen nekem valaki.
Köszönöm.
válasz megtekintése
  Feladó: Bagi László | 
2012-01-12 04:43:43
Tisztelt Netrisk.hu!
Bisztosítót váltottam Önöknél, de nem kaptam még csekket.
Mi a teendőm?
Köszönöm Bagi László
válasz megtekintése
  Feladó: Brunner Tamás | 
2012-01-11 18:34:25
Tisztelt Netrisk!

Önök által biztosítót váltottam 01.11-i dátummal. A szükséges adatokat az e-bankban megadtam, de a mai napig nem történt meg a levonás. Ebben az esetben utaljam át én az összeget vagy várjam a levonást, illetve mennyit utaljak, csak a kötelezőt vagy a baleseti adóval megnövelt összeget?

Válaszát előre is köszönöm!

Tamás
válasz megtekintése
  Feladó: Kígyós Balázs | 
2012-01-11 17:38:23
Tisztelet netrisk.hu!
December 8-án vásároltam az autóm akkor már meg is kötöttem a netrisken keresztül a biztosítást rá de csak a régi forgalmi engedély adatait tudtam megadni azóta természetesen már elküldtem az új forgalmi engedély és az adásvételi szerződés másolatát Önöknek. Az új adatok szerint Önök automatikusan javítják a szerződést vagy kell tennem valamit ez ügyben?
válasz megtekintése
  Feladó: Gehlné Benedek Ágnes | 
2012-01-11 17:24:11
Nem kaptam még csekket. Kérem szépen küldeni. Üdvözlettel: Gehlné Benedek Ágnes
válasz megtekintése
  Feladó: Szabó-Kelemen Ildikó | 
2012-01-11 13:47:25
Tisztelt Netrisk!
Az Önök közreműködésével váltottam biztosítót, tavaly novemberben. Önök visszaigazolták az új biztosítás létrejöttét, de az új biztosítótól a mai napig semmilyen okmány, igazolás, stb nem érkezett. Mi a teendőm ilyenkor? Valóban van érvényes biztosításom?

Üdvözlettel:
Szabó-Kelemen Ildikó
válasz megtekintése
  Feladó: Kalmár Róbert | 
2012-01-10 21:46:36
Érdeklődnék, hogy mi a Kgfb és baleseti adó befizetési határideje? Tavaly február 28-volt az utolsó időpont, ez most változott-e? Az Union megküldte a e-számlát, és a határidő 2012.01.13.
válasz megtekintése
  Feladó: Tóth Zsuzsanna | 
2012-01-10 10:09:08
Tisztelt Netrisk.hu!

Biztosítót váltottam Önöknél,átmentem a K&H-hoz,de még nem kaptam csekket pedig már 10-e van. Van ezzel valami tennivaló,vagy várjak türelemmel?
Köszönöm Tóth Zs.
válasz megtekintése
  Feladó: Berecz Attila | 
2012-01-09 17:48:52
T.Netrisk.hu Az általam kötött KGFB-rol még nem kaptam visszajelzést,érdeklődnék arról hogy az új szerződésem él-e és ha él akkor hogyan tudom átutalni a biztosítás díját?
válasz megtekintése
  Feladó: K.tamás | 
2012-01-09 10:12:41
Tisztelt Netrisk. A kérdésem az lenne, hogy kaptam önök által egy alkuszi megbízást a kötelezőm váltásáról. Ám elkerülte a figyelmem,hogy a régi biztosítómnál a szerződést dec.31.ig fel kellett volna mondanom. Ezt nem tettem meg. Lehet valamit még tenni a váltás érdekében,vagy maradnom kell a régi biztosítómnál?? Köszönöm
válasz megtekintése
  Feladó: Varga György | 
2012-01-07 21:57:38
Tisztelt: kérdezem még nem kaptam meg a be fizető csekkeket?
válasz megtekintése
  Feladó: Balázsné Eszter | 
2012-01-07 17:27:59
Kérdésem!
Megváltozott a nevem nem tudom megváltoztatni a személyes adatoknál.Hogy lehetséges ez mivel életbiztosítást szeretnék kötni! Köszönöm
válasz megtekintése
  Feladó: denes ibolya | 
2012-01-06 23:43:29
jonapot.A netrisken keresztul kototem a kobenel a kotelezot biztositasomat es azt szeretnem kerdezni hogy en az autoval kint vgyok romaniaba es 2011 12 30 lejart a biztositas de viszont mevan kotve a masik es mivel igazolhatom itt kulfoldon hogy januarba is van biztositasom.letezik ojan okmany ami igazolja hogy megvan kotve a biztosita.koszonetel Denes Ibolya
válasz megtekintése
  Feladó: Bárdi Tibor | 
2012-01-06 16:06:46
Nem tudok a személye menüb belépni. Mi a teendő ilyenkor?
válasz megtekintése
  Feladó: Meczner Zsolt | 
2012-01-06 12:22:27
Tisztelt Netrisk.hu

Azt szeretném megtudni, hogy ha eladom a jelenlegi autóm, amin B8-as besorolású KGFB van, akkor az átvihető-e a másik újonnan vásárolt használt autóra, ha az eladás és a vétel között eltelik egy-két hónap.

Köszönöm a választ.
Tisztelettel,
Meczner Zsolt
válasz megtekintése
előző ...  13  14  15  16  17  ... következő
Gyorslinkek
Terméktájékoztatók:
Legfontosabb szavak: