Vakok, gyengénlátók számára

Gyakran Ismételt Kérdések

Biztosítási kérdéseit megválaszoljuk

Ha Ön már meglévő ügyfelünk, úgy kérjük kérdését vagy változásbejelentését a személyes menüpontba tegye meg.

A GYIK menüpont az általános biztosítási ill. rendszerünk használatával keresesos kérdések feltevésére szolgál, melyre igyekszünk gyorsan választ adni. Amennyiben véleményt, javaslatot, észrevételt kíván megfogalmazni, kérjük ezt a Vendégkönyvben tegye meg. Köszönjük!

» Kérdezzen Ön is!

Tájékoztatjuk, hogy a moderálás jogát fenntartjuk.
Találat: 5552 db / 371 oldal  
Keresés a GY.I.K. kérdésekben:      

  Feladó: Loránt Csaba | 
2008-10-18 14:55:23
Észrevételem az online tarifálóval kapcsolatos:
A jogosítvány megszerzésének évét a legördülő fülnél lehet beállítani, ennek más módja nincs, viszont ezt a formátumot a program nem fogadja el. Továbblépést csak a "Nem rendelkezik jogosítvánnyal" jelölés esetén engedélyez, ez viszont a díjszámításban hibát jelenthet!
válasz megtekintése
  Feladó: Gellért Andrea | 
2008-10-18 14:43:14
Tisztelt Netrisk!

Kb. 3 éve regisztráltam Önöknél és most észleltem, hogy a személyes menümbe nem tudok belépni. Az elfelejtett jelszókérô régi személyi igazolvány számomat nem fogadja el. Új regisztrációt nem tudok létrehozni, mert már valaki regisztrált az új személyi igazolványom számával. Kérem segítségüket.
válasz megtekintése
  Feladó: Hubényi Hanna | 
2008-10-18 12:05:10
Üdvözlöm, a problémám a következő: nemrég váltottam MÁV-ról önökön keresztül, de nem kaptam még csekket az utolsó negyedévre. Tudnának ebben segíteni?
Köszönettel:

Hubényi Hanna
válasz megtekintése
  Feladó: Maurer Mátyásné | 
2008-10-17 15:03:18
Tisztelt Netrisk!
Közel két éve váltottam Önökön keresztül kötelező biztosítást teljes megelégedéssel.2007 évben is váltottam volna,de sajnos a személyes menüm nem érhető el valószínűleg programhiba miatt.Így kénytelen voltam másik alkuszhoz fordulni.A mai napig kapom Önöktől a különböző értesítéseket.2007-ben már e-mailban,telefonon jeleztem a fenti problémát,de sajnos a mai napig nem történt semmi.Új regisztráció sem lehetséges,mert a személyig.számom nem változott.Nem lehetne valami megoldást találni? Várom mielőbbi válaszukat.
válasz megtekintése
  Feladó: Gerendorf Gabriella | 
2008-10-17 12:06:42
Tisztelt Haraszti Zsolt!

Az elmúlt évben magam és családom (azaz 3 db gépkocsi) kötelező biztosító váltásában segédkeztek. Azóta is rohangálok a biztosítók között. Mindez annak köszönhető, hogy Önök nem minden adatot vittek át egyik cégtől a másikig. Az igért kényelem nem érvényesült velem szemben.
A munkájuk számomra nem áldás, de sokkal inkább bosszúság volt!
Köszönöm!

Gerendorf Gabriella
válasz megtekintése
  Feladó: Siposné Sz.Katalin | 
2008-10-17 10:18:36
Tisztelt Cím!
Regisztrálni szerettem volna oldalukra,helyesen megadott adataimmal, és mint kiderült a szig.számommal már valaki regisztrált.Továbbiakban??..
válasz megtekintése
  Feladó: Bankó Gábor | 
2008-10-15 20:16:56
T.Netrisk!
Érdeklődni szeretnék hogy cégautók kötelező és casco biztosításával foglalkoznak-e?
Flottakedvezmény hány autótól jár?
Válaszukat előre is köszönöm!
válasz megtekintése
  Feladó: szumatra | 
2008-10-15 18:10:10
Casco biztosítást szerettem volna számolni, de nem sikerült, mivel a gépjármű kiválasztásánál nincsen HONDA!!!
válasz megtekintése
  Feladó: Dévényi Balázs | 
2008-10-13 20:39:16
T.Cím !
Szeretném megkérdezni, hogy a lakásbiztosítás kedvezményezettjeként tudok-e hitelnyújtó bankot megjelölni, ha on-line kötök biztosítást? Ha igen, mennyi idő alatt fogom tudni a biztosítási kötvényt a banknak bemutatni, amelyen már fel van tünteteve kedvezményezettként.

Válaszukat előre is köszönöm.
válasz megtekintése
  Feladó: vass edith | 
2008-10-13 18:49:18
Jó napot ,nem tudok saját névvel meg jelszoval belépni a rendszerbe.Mi lenne a teendő?
válasz megtekintése
  Feladó: Szalai Sándorné | 
2008-10-13 18:15:09
Szép napot!
Önöknél van 23 éve a lakásbiztosításunk,amelyben csalaádi személybiztosítást is kötöttünk.Nekem sajnos két hete levágták a bal előlábamat.Ha az ok nem balesetből eredt,fizet-e a biztosító a biztosításunk alapján.
ügyfélazonosító:F194903042796
válasz megtekintése
  Feladó: Bölcsvölgyi Balázs | 
2008-10-12 16:12:55
Hello!!
Énnekem nálatok van kötelező bíztosításom,és ezzel kapcsolatba lenne egy kis problémám.Mégpedig az hogy nem kaptam meg a második negyedéves csekkemet,és szeretném minél elöbb megkapni mert lejárt az elözö negyed év és nekem szükségem van az autóra biztosítás nélkül meg nem tudom használni!!
Szeretném minél elöbb megkapni legyenek szívesen ennek érdekében valamit intézkedni!!
Segítségét előre is köszönöm!!
válasz megtekintése
  Feladó: Pap Vince | 
2008-10-10 08:40:34
Segédmotoros kerékpárra (robogóra) szerettem volna az önök web-es felületén kötelező biztosítást. A menü rendszerük kér egy olyan adatot, hogy matricaszám (a rendszám helyett). Ezt sem az önök oldala alapján sem az internetet kutatva, nem tudtam kideríteni, hogy mit takar. Kérem mondják meg mi a matricaszám, és hogy tudok biztosítást kötni robogóra.

Előre is köszönöm
válasz megtekintése
  Feladó: Várkonyi Tamás | 
2008-10-09 15:46:12
nem tudok a személyes menübe belépni, miért nem ? pedig nem felejtettem el semmit, azt írja , hogy az oldallal van probléma.
válasz megtekintése
  Feladó: Szekér Mihályné | 
2008-10-09 14:24:03
Családi otthon biztosításon belül a családi személybiztosításnál kell-e kedvezményezettet megjelölni, s ha igen a biztosító tanácsadója szerződéskötéskor erről miért nem tájékoztatott? Már 1 éve emiatt nem kapom meg az élettársam - aki elhunyt -"után járó" biztosítási összeget.

Tisztelettel: Szekér Mihályné
válasz megtekintése
előző ...  206  207  208  209  210  ... következő
Gyorslinkek
Szolgáltatásaink:
Terméktájékoztatók:
Legfontosabb szavak: