Vakok, gyengénlátók számára

Gyakran Ismételt Kérdések

Biztosítási kérdéseit megválaszoljuk

Ha Ön már meglévő ügyfelünk, úgy kérjük kérdését vagy változásbejelentését a személyes menüpontba tegye meg.

A GYIK menüpont az általános biztosítási ill. rendszerünk használatával keresesos kérdések feltevésére szolgál, melyre igyekszünk gyorsan választ adni. Amennyiben véleményt, javaslatot, észrevételt kíván megfogalmazni, kérjük ezt a Vendégkönyvben tegye meg. Köszönjük!

» Kérdezzen Ön is!

Tájékoztatjuk, hogy a moderálás jogát fenntartjuk.
Találat: 5555 db / 371 oldal  
Keresés a GY.I.K. kérdésekben:      

  Feladó: zámbó gyula | 
2012-02-14 18:18:05
T. Netrisk!
Kell-e külön balesetbiztosítást kötnöm /KDX-517/, vagy benne van az általam elutalt egész éves díjban?
Köszönöm!
válasz megtekintése
  Feladó: Tyeklár Géza | 
2012-02-14 14:28:51
Mit tegyek, elfelejtettem a jelszót megváltozott a személyi ig. számom nem tudok a személyes menüpontba belépni.
válasz megtekintése
  Feladó: kisskata | 
2012-02-13 20:17:28
A kérdésem az lenne, hogy a mai napig nem kaptam az éves biztosítás befizetésről igazolást, és eladó félben van az autó. A biztosító honlapján nem tudom megkeresni az igazolást. Ebben tudnak segíteni, vagy a biztosítót személyesen kell megkeresnem?
Ügyfél ID 138669 Groupama Garancia Bizt.

Koszönöm
válasz megtekintése
  Feladó: Kocsis András | 
2012-02-12 17:32:26
Tisztelet!

Kicsit későn kaptam a fejemhez! :-) Még tavaly augusztusban eladtam a motorom, és elfelejtettem a biztosítást lemondani. Önöknél van alkuszi szerződésem. Gondolom, ha elküldöm az adásvételi szerződést, megoldható a biztosítás felmondása. Továbbiakban lenne kérdésem is elég összetett a dolog. :-) A1 korlátozott jogosítványom van. Ez eddig 150ccm alatti biztosításom volt, és idén B7-ben vagyok. Viszont vettem egy nagyobb motort 400ccm-st. Még nem tettem le a különbözeti vizsgát mert az új motorhoz kell, több mint 25kW-os. Március 12.-ig ki van vonva a forgalomból, és addig nem is teszem le a különbözeti vizsgát.
Tehát a kérdésem az lenne, hogy a bonus-omat az új motoromra tudom-e érvényesíteni a fentiek figyelembe vételével? Összefoglalva: nincs még jogsim rá, nagyobb köbcenti
válasz megtekintése
  Feladó: Maczák Attila | 
2012-02-10 07:53:50
Tisztelt Ügyintéző!

Édesapám ügyében kérdeznék, aki szintén önöknél ügyfél. A kötelező biztosítását nem kötötte újra az évfordulóján, mert nem tudott volna kedvezőbbre váltani, de az év elején kapott egy csekket a régi biztosítójától, ami jelentősen emelt összegről szólt. Havi 2500.-Ft. körüli biztosításról 12.000.-Ft.-ra emelték fel, a baleseti adó miatt, mivel 2010. novemberében volt egy anyagi káros balesete. Ezt nem tudná fizetni, és kérte a biztosítót, hogy segítsen. A biztosító társaság (Genertel) válaszában azt közölte, hogy kérheti a szerződés felbontását méltányossági alapon. Szeretném, ha tájékoztatna, hogy milyen ügyintézést igényel, ha nem az évfordulón történik váltás. Amennyiben lehetőség van rá, akkor Önökön keresztül intéznénk a biztosító váltást. Előre is köszönöm válaszukat!

Maczák Attila
válasz megtekintése
  Feladó: Bányai Lajos | 
2012-02-09 18:40:45
Szeretnék érdeklődni,hogy a finanszírozott autóm minimálcascoján keletkezik e bonus/malus fokozat.És amennyiben igen akkor azt a finanszírozás lezárásával tovább vihetem e egy másik biztosítóhoz teljes körű casco megkötéshez?
válasz megtekintése
  Feladó: varga róbert | 
2012-02-09 13:21:35
Évközi biztosítováltásom van. felmondtam az előző bizotsitásomat, hogyan tudok igy az önök rendszerén keresztül ujat kötni, hogy ne mondják fel önök ujra,
Köszönöm válaszukat
válasz megtekintése
  Feladó: Földi Erika | 
2012-02-09 11:56:59
Tisztelt Netrisk!

Önökön keresztül váltottam kötelezőt a Posta Biztosítóhoz. Biztosítási kötvényt a mai napig nem kaptam, sem értesítést arról, hogy milyen összeget és hova kell átutalnom (évi egyszeri díjfizetést kértem). Mi a teendőm?
Köszönettel
Földi Erika
válasz megtekintése
  Feladó: Kiss Róbert | 
2012-02-09 08:28:24
Tisztelt NETRISK!

Ha az utcánk neve megváltozott és házszámot is újat kaptunk, milyen formában tudom önöknek leadni a változást?
(WEB, FAX, e-mail)

ui.:A forgalmiban már át van vezetve, de az önök nyilvántartásában nincs.
válasz megtekintése
  Feladó: Pálcza Péter | 
2012-02-08 13:34:20
A Posta biztosítóhoz váltottam kötelező biztosításom, és még nem kaptam csekket.
válasz megtekintése
  Feladó: Tóth Margit | 
2012-02-07 12:05:17
Tisztelt Netrisk!

Ha díjnemfizetés miatt megszűnt szerződést ugyanoda visszakötünk, akkor a szerződés az eredeti kezdettel folytatódik, vagy az újrakötés napjától számít a biztosítási év?

Válaszukat előre is köszönöm.
válasz megtekintése
  Feladó: Kenderesi Edina | 
2012-02-06 20:24:42
Szeretnék érdeklődni, hogy személyes adataimat hogyan tudom módosítani? ( állandó lakcím, név ) Mert a személyes adatok menüpontban nem enged változtatást a rendszer!
Köszönöm
válasz megtekintése
  Feladó: Rajki János | 
2012-02-06 15:21:13
Tisztelt Cím,

Utasbiztosítást szeretnék kötni síeléshez
Az AXA ajánlata szimpatikus de az felelősségvállalás összegeknél nincs jelölés, hogy a feltüntetett összeg Ft, vagy EUR vagy valami más
Logikusan forint, de jó lenne biztosan tudni
Kérem tájékoztassanak

Köszönettel
Rajki János
válasz megtekintése
  Feladó: Takács Mária | 
2012-02-03 08:30:46
Tisztelt Netrisk. Önöknél kötöttem a biztosítást ,a díjat átutaltam.Az utalt összeg még nem tartalmazta a baleseti adót.A kérdésem az, hogy a biztosító fogja küldeni a befizetendő összegről a tájékoztatót, vagy nekem kell megkeresni ez ügyben őket vagy önöket?Valamint ha egy hónapja megtörtént az utalás ,akkor mikor várható hogy megkapom a végleges szerződést az ideiglenes 60 napig érvényes helyett? Köszönöm:Takács.
válasz megtekintése
  Feladó: Szabó Gabriella | 
2012-02-02 21:17:55
Jó estét!
Segítséget kérnék biztosításommal kapcsolatban. Tavaly váltottam kötelezőt az Önök segítségével. Ugyanazt a biztosítót választottam, aki tavaly is volt.El is fogadták az új szerződét, ám utána kaptam egy levelet, hogy mégis töröltek a rendszerből díjnemfizetés miatt. Ezután új közelezőt akartam kötni, de kaptam Önöktől egy visszaigazolást, hogy már megkötötték és nincs szükség újra. Meg is kaptam a számlát az összegről, amit most készültem befizetni, mire jött megint egy levél, hogy mégis elutasítják az ajánlatot.
Most már nem igazán értem ezt az egészet. Kérem segítenének nekem? Köszönettel.
válasz megtekintése
előző ...  9  10  11  12  13  ... következő
Gyorslinkek
Terméktájékoztatók:
Legfontosabb szavak: