Vakok, gyengénlátók számára

Gyakran Ismételt Kérdések

Biztosítási kérdéseit megválaszoljuk

Ha Ön már meglévő ügyfelünk, úgy kérjük kérdését vagy változásbejelentését a személyes menüpontba tegye meg.

A GYIK menüpont az általános biztosítási ill. rendszerünk használatával keresesos kérdések feltevésére szolgál, melyre igyekszünk gyorsan választ adni. Amennyiben véleményt, javaslatot, észrevételt kíván megfogalmazni, kérjük ezt a Vendégkönyvben tegye meg. Köszönjük!

» Kérdezzen Ön is!

Tájékoztatjuk, hogy a moderálás jogát fenntartjuk.
Találat: 5558 db / 371 oldal  
Keresés a GY.I.K. kérdésekben:      

  Feladó: Fülöp Attila | 
2012-03-04 08:20:40
Tisztelt Cím!
Új autó vásárlása miatt kötöttem KGFB-t és CASCO-t. A régi üzembentartó változással kerül a lányomhoz. A régi jármű biztosítási díjait éves előrefizetéssel rendeztem.
Kérdésem visszajárnak-e az időarányos befizetett díjak, illetve a casco biztosítás is felmondható-e az üzembentartó változás kapcsán?

Üdvözlettel: Fülöp Attila
válasz megtekintése
  Feladó: Schvanner István | 
2012-03-03 09:58:42
Megváltozott állandó lakcímem hogyan tudom módosítani az adatlapomon?
Csak az eltérő levelezési cím opciót találtam.
válasz megtekintése
  Feladó: Joe Kilroy | 
2012-02-28 16:06:56
Használt autó vásárlása esetén hogy történik a biztosítás megkötése. Aláírom az adás-vételit, elhozom az autót és megyek a biztosítóhoz? Mi van, ha menet közben történik esemény?
Üdv, Joe Kilroy
válasz megtekintése
  Feladó: Gabi | 
2012-02-24 14:13:49
Üdvözlöm!

Édesanyám egy autó tulajdonosa, ő fizeti a biztosítását. Szeretnék én lenni az üzembetartó és én fizetni az autó biztosítását. Az ő fordulónapja ápr.4. Kérdésem a következő lenne. Mikor kell az ő bíztosítását felbontani egy hónappal a fordulónap előtt? Vagy ahogy én üzembetartóvá válók akkor megszűnik az ő bíztosítása?
Előre is Köszönöm válaszát!
válasz megtekintése
  Feladó: Takács József | 
2012-02-23 19:26:11
Tisztelt netrisk.hu!
Kaptam egy levelet a KÖBÉ-től,melyben ez áll:
Ezúton tájékoztatjuk,hogy szerződését nyilvántartásba vettük
és a 21/2011.(VI.10.)NGM rendelet értelmében a szerződés
létrejöttét jelentettük a Kártörténeti Nyilvántartás felé.
A Nyilvántartástól azonban azt a válaszüzenetetkaptuk,hogy
Ön az adott járműre szerződésünk kockázatviselés
kezdetének időpontjában már rendelkezik érvényes
biztosítási szerződéssel.
Felhívjuk figyelmét,hogy a 2009.évi LXII. törvény
10.§.értelmében az ugyanarra a biztosítási időszakra kötött
biztosítási szerződés érvénytelen.Amennyiben ön szerint a
Kártörténeti Nyilvántartástól kapott tájékoztatás téves,
kérjük,szíveskedjék előző biztosítójához fordulni,hogy
megszűnz szerződésének esetlegesen elmaradt törlés
jelentését pótolják a Nyilvántartásban."
Bementem a volt biztosítómhoz,szerintük rendszerhiba
történt.Most már minden rendben van és rögtön kinyomtatták az igazolást a kártörténetre vonatkozó adatról.
Azt szeretném tudni,hogy beküldjem-e a KÖBÉ-hez
Előre is köszönve a kérdésemre adott válasz.
Tisztelettel:Takács József
2012.február 23.
válasz megtekintése
  Feladó: Kolarovszki György | 
2012-02-23 15:49:52
Tisztelt Cím!
Segítségüket kérem: biztosítót váltottam 2012. jan.01. nappal. (Allianzrl-K&H-ra). Minden szükséges adatot az Önök oldalán adtam meg. A K&H-tl kaptam egy levelet, miszerint a rendelkezésükre álló információk alapján a szerződés végleges bonus-malus besorolásához szükséges adatok a lekérdezések során hibaüzenetet kaptak.. Szerződésemert ezért végleges bonus-malus besorolását nem tudják megállapítani. Mostmár A00 fogok indulni?Hogyan szerezzek kártörténeti igazolást?
Köszönettel: Kolarovszki György, 2012. február 23.
válasz megtekintése
  Feladó: Kis Róbert | 
2012-02-23 13:26:37
Azután szeretnék érdeklődni, hogy 2011.04.11.-én kötött kötelező biztosításomat pontosan mikor tudom újra kötni, illetve mikor kell elkezdenem intézni itt a netrisken. Válaszukat előre is köszönöm.
válasz megtekintése
  Feladó: Harangozó Tamás | 
2012-02-21 20:07:30
Tisztelt Netrisk!
Önöknél váltottam biztosítást, a jelenlegi biztosító küldött egy olyan levelet amelyben azt írják hogy az előző biztosító nem törölt a nyilvántartásból. Ilyenkor mi a teendő?
válasz megtekintése
  Feladó: Krausz György | 
2012-02-21 18:36:08
Tisztelt Cím!
Segítségüket kérem: biztosítt váltottam 2012. jan.01. nappal. (Allianzrl-K&H-ra). Minden szükséges adatot az Önök oldalán adtam meg. A K&H-tl kaptam egy levelet, miszerint a rendelkezésükre álló információk alapján a szerződés végleges bonus-malus besorolásához szükséges adatok a lekérdezések során hibaüzenetet kaptak.. Szerződésemert ezért végleges bonus-malus besorolását nem tudják megállapítani. Kérédésem, hogy az Önök felületén kötött eddigiadataim alapján miért nem tud a K&H adatokhoz jutni?
Ha nem az Önök felelőssége, kérem abban a segíytségüket, mi a teendő. Egyben kélrem, hogy segítsenek abban, miképpen tudnám eddigi összes szerződésemet megtekinteni.
Köszönettel: Krausz György, Mohács, 2012. február 21.
válasz megtekintése
  Feladó: Gyarmati Gábor | 
2012-02-21 14:00:08
Tisztelt Ügyfélszolgálat!
Érdeklődni szeretnék az évközi kötelező biztosítással kapcsolatban. Jelenlegi biztosítómnál nem mondtam fel a szerződést, de szeretnék váltani, és az Önök portálján keresztül biztosítást kötni. A köt.biztosítás fordulónapja március 2. Válthatok-e biztosítót ebben az esetben, mivel a biztosítónál nem jeleztem 30 nappal korábban a felmondási szándékomat.
Köszönettel
Gyarmati Gábor
válasz megtekintése
  Feladó: Nagy Gábor | 
2012-02-21 13:10:47
Tisztelt netrisk!
Az önök által kötött bztositásomat szeretném tisztázni ugyanis ,a régi biztositom is követeli a befizetést pedig önöktől megkaptam az értesitőt amiben 2011.12.31-el megszüntették.Kérem segitsenek.Előre is köszönöm !Tisztelettel:Nagy Gábor
válasz megtekintése
  Feladó: Anett | 
2012-02-21 07:23:21
Tisztelt Netrisk!

Jelszó emlékeztetőt kértem. A folyamat végén azt az üzenetet kaptam, hogy a megadott e-mail címre elküldték az új jelszót. Sajnos az e-mail nem érkezett meg.

Kérem, vegyék fel velem a kapcsolatot!
Köszönettel!
válasz megtekintése
  Feladó: Bánszki Mihályné | 
2012-02-20 20:18:37
Tisztelt Címzett!
A biztosítás megkötésekor felajánlottak egy kedvezményes tankolásra jogosító MOL kártyát. A kártyát megkaptam, aktiváltam, de kedvezményesen nem tudok tankolni vele. Békéscsabán egyetlen MOL kútnál sem tudják/akarják elfogadi.
Kérem segítsenek, hogy a kedvezményt igénybe vehessem.
Üdv.: Bánszki Mihályné ügyfél
válasz megtekintése
  Feladó: Boros Gyevi Csaba | 
2012-02-20 18:06:15
Tisztelt Netrisk !

Megváltozott a személyi ig. számom és a autót is cseréltem közben.Hogyan tudom megváltoztatni az adataimat?
válasz megtekintése
  Feladó: Bekné S. Krisztina | 
2012-02-20 12:30:11
Tisztelt Netrisk!

Önöknél szerettem volna biztosítót váltani,de most láttam csak hogy 30 nappal elöbb be kell ezt jelentenem.03.11. a fordulóm most mit tegyek?Nagyon sokallom az allianzos biztosítást.Köszönöm válaszát.
válasz megtekintése
előző ...  8  9  10  11  12  ... következő
Gyorslinkek
Terméktájékoztatók:
Legfontosabb szavak: