Vakok, gyengénlátók számára

Gyakran Ismételt Kérdések

Biztosítási kérdéseit megválaszoljuk

Ha Ön már meglévő ügyfelünk, úgy kérjük kérdését vagy változásbejelentését a személyes menüpontba tegye meg.

A GYIK menüpont az általános biztosítási ill. rendszerünk használatával keresesos kérdések feltevésére szolgál, melyre igyekszünk gyorsan választ adni. Amennyiben véleményt, javaslatot, észrevételt kíván megfogalmazni, kérjük ezt a Vendégkönyvben tegye meg. Köszönjük!

» Kérdezzen Ön is!

Tájékoztatjuk, hogy a moderálás jogát fenntartjuk.
Találat: 5560 db / 371 oldal  
Keresés a GY.I.K. kérdésekben:      

  Feladó: Adrienn | 
2012-03-06 09:29:28
Tisztelt Netrisk!
2011. májusában vásároltam autót és kötöttem rá biztosítást, tehát idén májusban lesz a biztosítási évforduló. Szeretnék Önökön keresztül új biztosítást kötni.
A kérdésem az lenne, hogy mi ennek a menete, mikor érdemes lemondatnom a régit és megkötni az újat?
Válaszukat előre is köszönöm!
Adrienn
válasz megtekintése
  Feladó: Jozsef | 
2012-03-04 09:26:13
Tisztelt Ügyfélszolgálat!

Autó váltás előtt állok ami azt jelenti hogy a jelenleg meglévő autómat magánemberként eladtam, és helyette veszek egy 0 km-est szalonból. A vevővel úgy beszéltük meg hogy akkor adom át az autót amikor az új megérkezik. Azt szeretném kérdezni:
1. Mi a legcélszerűbb folyamat amit ebben az esetben el kell végezni?
2. Casco biztosításomat egyénileg kötöttem, felmondhatom-e ezt önökön keresztül.
3. Mennyit kapok vissza az eladott gépjármű biztosítási díjából?
Bónus besorolásomat, hogyan érvényersíthetem az uj autó biztosításánál?

Mennyi idő alatt zajlik le egy új biztosítás kötés ilyen esetekben Önökön keresztül, és milyen adatokat, illetve papírokat kérnek a lebonyolításhoz?

Megtisztelő válaszukat köszönöm

Jozsef
válasz megtekintése
  Feladó: Fülöp Attila | 
2012-03-04 08:20:40
Tisztelt Cím!
Új autó vásárlása miatt kötöttem KGFB-t és CASCO-t. A régi üzembentartó változással kerül a lányomhoz. A régi jármű biztosítási díjait éves előrefizetéssel rendeztem.
Kérdésem visszajárnak-e az időarányos befizetett díjak, illetve a casco biztosítás is felmondható-e az üzembentartó változás kapcsán?

Üdvözlettel: Fülöp Attila
válasz megtekintése
  Feladó: Schvanner István | 
2012-03-03 09:58:42
Megváltozott állandó lakcímem hogyan tudom módosítani az adatlapomon?
Csak az eltérő levelezési cím opciót találtam.
válasz megtekintése
  Feladó: Joe Kilroy | 
2012-02-28 16:06:56
Használt autó vásárlása esetén hogy történik a biztosítás megkötése. Aláírom az adás-vételit, elhozom az autót és megyek a biztosítóhoz? Mi van, ha menet közben történik esemény?
Üdv, Joe Kilroy
válasz megtekintése
  Feladó: Gabi | 
2012-02-24 14:13:49
Üdvözlöm!

Édesanyám egy autó tulajdonosa, ő fizeti a biztosítását. Szeretnék én lenni az üzembetartó és én fizetni az autó biztosítását. Az ő fordulónapja ápr.4. Kérdésem a következő lenne. Mikor kell az ő bíztosítását felbontani egy hónappal a fordulónap előtt? Vagy ahogy én üzembetartóvá válók akkor megszűnik az ő bíztosítása?
Előre is Köszönöm válaszát!
válasz megtekintése
  Feladó: Takács József | 
2012-02-23 19:26:11
Tisztelt netrisk.hu!
Kaptam egy levelet a KÖBÉ-től,melyben ez áll:
Ezúton tájékoztatjuk,hogy szerződését nyilvántartásba vettük
és a 21/2011.(VI.10.)NGM rendelet értelmében a szerződés
létrejöttét jelentettük a Kártörténeti Nyilvántartás felé.
A Nyilvántartástól azonban azt a válaszüzenetetkaptuk,hogy
Ön az adott járműre szerződésünk kockázatviselés
kezdetének időpontjában már rendelkezik érvényes
biztosítási szerződéssel.
Felhívjuk figyelmét,hogy a 2009.évi LXII. törvény
10.§.értelmében az ugyanarra a biztosítási időszakra kötött
biztosítási szerződés érvénytelen.Amennyiben ön szerint a
Kártörténeti Nyilvántartástól kapott tájékoztatás téves,
kérjük,szíveskedjék előző biztosítójához fordulni,hogy
megszűnz szerződésének esetlegesen elmaradt törlés
jelentését pótolják a Nyilvántartásban."
Bementem a volt biztosítómhoz,szerintük rendszerhiba
történt.Most már minden rendben van és rögtön kinyomtatták az igazolást a kártörténetre vonatkozó adatról.
Azt szeretném tudni,hogy beküldjem-e a KÖBÉ-hez
Előre is köszönve a kérdésemre adott válasz.
Tisztelettel:Takács József
2012.február 23.
válasz megtekintése
  Feladó: Kolarovszki György | 
2012-02-23 15:49:52
Tisztelt Cím!
Segítségüket kérem: biztosítót váltottam 2012. jan.01. nappal. (Allianzrl-K&H-ra). Minden szükséges adatot az Önök oldalán adtam meg. A K&H-tl kaptam egy levelet, miszerint a rendelkezésükre álló információk alapján a szerződés végleges bonus-malus besorolásához szükséges adatok a lekérdezések során hibaüzenetet kaptak.. Szerződésemert ezért végleges bonus-malus besorolását nem tudják megállapítani. Mostmár A00 fogok indulni?Hogyan szerezzek kártörténeti igazolást?
Köszönettel: Kolarovszki György, 2012. február 23.
válasz megtekintése
  Feladó: Kis Róbert | 
2012-02-23 13:26:37
Azután szeretnék érdeklődni, hogy 2011.04.11.-én kötött kötelező biztosításomat pontosan mikor tudom újra kötni, illetve mikor kell elkezdenem intézni itt a netrisken. Válaszukat előre is köszönöm.
válasz megtekintése
  Feladó: Harangozó Tamás | 
2012-02-21 20:07:30
Tisztelt Netrisk!
Önöknél váltottam biztosítást, a jelenlegi biztosító küldött egy olyan levelet amelyben azt írják hogy az előző biztosító nem törölt a nyilvántartásból. Ilyenkor mi a teendő?
válasz megtekintése
  Feladó: Krausz György | 
2012-02-21 18:36:08
Tisztelt Cím!
Segítségüket kérem: biztosítt váltottam 2012. jan.01. nappal. (Allianzrl-K&H-ra). Minden szükséges adatot az Önök oldalán adtam meg. A K&H-tl kaptam egy levelet, miszerint a rendelkezésükre álló információk alapján a szerződés végleges bonus-malus besorolásához szükséges adatok a lekérdezések során hibaüzenetet kaptak.. Szerződésemert ezért végleges bonus-malus besorolását nem tudják megállapítani. Kérédésem, hogy az Önök felületén kötött eddigiadataim alapján miért nem tud a K&H adatokhoz jutni?
Ha nem az Önök felelőssége, kérem abban a segíytségüket, mi a teendő. Egyben kélrem, hogy segítsenek abban, miképpen tudnám eddigi összes szerződésemet megtekinteni.
Köszönettel: Krausz György, Mohács, 2012. február 21.
válasz megtekintése
  Feladó: Gyarmati Gábor | 
2012-02-21 14:00:08
Tisztelt Ügyfélszolgálat!
Érdeklődni szeretnék az évközi kötelező biztosítással kapcsolatban. Jelenlegi biztosítómnál nem mondtam fel a szerződést, de szeretnék váltani, és az Önök portálján keresztül biztosítást kötni. A köt.biztosítás fordulónapja március 2. Válthatok-e biztosítót ebben az esetben, mivel a biztosítónál nem jeleztem 30 nappal korábban a felmondási szándékomat.
Köszönettel
Gyarmati Gábor
válasz megtekintése
  Feladó: Nagy Gábor | 
2012-02-21 13:10:47
Tisztelt netrisk!
Az önök által kötött bztositásomat szeretném tisztázni ugyanis ,a régi biztositom is követeli a befizetést pedig önöktől megkaptam az értesitőt amiben 2011.12.31-el megszüntették.Kérem segitsenek.Előre is köszönöm !Tisztelettel:Nagy Gábor
válasz megtekintése
  Feladó: Anett | 
2012-02-21 07:23:21
Tisztelt Netrisk!

Jelszó emlékeztetőt kértem. A folyamat végén azt az üzenetet kaptam, hogy a megadott e-mail címre elküldték az új jelszót. Sajnos az e-mail nem érkezett meg.

Kérem, vegyék fel velem a kapcsolatot!
Köszönettel!
válasz megtekintése
  Feladó: Bánszki Mihályné | 
2012-02-20 20:18:37
Tisztelt Címzett!
A biztosítás megkötésekor felajánlottak egy kedvezményes tankolásra jogosító MOL kártyát. A kártyát megkaptam, aktiváltam, de kedvezményesen nem tudok tankolni vele. Békéscsabán egyetlen MOL kútnál sem tudják/akarják elfogadi.
Kérem segítsenek, hogy a kedvezményt igénybe vehessem.
Üdv.: Bánszki Mihályné ügyfél
válasz megtekintése
előző ...  8  9  10  11  12  ... következő
Gyorslinkek
Terméktájékoztatók:
Legfontosabb szavak: