Terméktájékoztatók:
Gyorslinkek
Szolgáltatásaink:

Publikációk

Hazai és nemzetközi biztosítási hírek, publikációk

Frissítés alatt. Hamarosan megújult formában és tartalommal jelentkezünk.
Találat: 460 db / 31 oldal  
Keresés a rövid hírekben:      

  Hír röviden
2011-02-22 17:21:01
Emlékeztető: március 1-ig be kell érkeznie az első biztosítási díjnak!
hír bővebben
  Hír röviden
2010-11-06 10:10:34
Jól jár, aki most köt kötelező biztosítást
hír bővebben
  Hír röviden
2010-11-01 04:15:07
Elindult a Netrisk.hu – az első díjszámítások alapján minden rekordot megdönt az idei kampány
hír bővebben
  Hír röviden
2010-10-30 16:20:58
KGFB: erősödik az online biztosításközvetítés
hír bővebben
  Hír röviden
2010-10-30 15:13:05
Hihetetlen árzuhanás a kötelező biztosítási piacon!
hír bővebben
  Hír röviden
2010-10-30 09:08:21
Kötelező biztosítás: megjelentek a jövő évi tarifák
hír bővebben
  Hír röviden
2010-10-28 00:08:12
Kötelező biztosítás: több mint tízmilliárd forint a tét
hír bővebben
  Hír röviden
2010-10-24 17:14:54
PSZÁF: tájékoztató a KGFB törvényi változásairól
hír bővebben
  Hír röviden
2010-02-19 10:04:36
Biztosítási szektor: 2009
hír bővebben
  Hír röviden
2010-01-05 16:32:07
Drága lehet a síbaleset, ha nincs biztosításunk
hír bővebben
  Hír röviden
2009-12-06 19:56:59
Az interneten kötelező biztosítást váltók 60 százaléka választotta a Netrisket
Az interneten kötelező biztosítást váltók 60 százaléka választotta a Netrisket

A biztosítók között az Uniqa nyerte a legtöbb ügyfelet

A piacvezető Netrisk.hu biztosítási portál összesítése szerint 530 ezren váltottak kötelező biztosítást novemberben az interneten keresztül. Ebből 30 ezren használták a biztosítók saját honlapjait, 500 ezren pedig az on-line biztosításközvetítőket. Az interneten váltók mintegy 60 százaléka - 310 ezer autós - a Netrisk.hu szolgáltatását vette igénybe. A biztosítók közötti versenyben az Uniqa nyerte a legtöbb új ügyfelet.

Beigazolódtak az internet térnyeréséről a novemberi kötelező biztosítási kampány első napjaiban tett jóslatok: novemberben 530 ezren váltottak biztosítást az interneten keresztül a Netrisk.hu összesítése szerint, így az internet vált a biztosítók közötti verseny fő színterévé.
A biztosítók saját oldalain 30 ezren, on-line biztosításközvetítőkön keresztül pedig mintegy 500 ezren szerződtek újra - a döntő többség tehát a biztosítók ajánlatait összehasonlítva választott új szolgáltatót magának.
A legtöbben, 310 ezren a Netrisk.hu szolgáltatását vették igénybe. Ezzel a 2001-ben elsőként indult internetes biztosításközvetítő portál nemcsak megőrizte, de a múlt évhez hasonlóan tovább is növelte piaci részesedését. Tíz interneten váltó autósból hat a Netrisket használta az átszerződésre.

Arról, hogy hányan váltanak idén a hagyományos csatornákon keresztül, még nincsenek megbízható adatok. Az internet piaci részesedése ugyanakkor még abban az esetben is meghaladja az 50 százalékot (a Netrisk.hu részesedése pedig a harmincat), ha a legoptimistább várakozások igazolódnak, és az országosan átszerződők száma eléri az egymilliót december végéig.

Az internet térnyerése, a díjak összehasonlíthatósága nyomán a biztosítók közötti verseny kivételesen éles volt az idén, amit a biztosítók novemberi eredményei is tükröznek. A legtöbb szerződést az Allianz kötötte november végéig a Netrisken, ám még ez a jó eredmény sem volt elég ahhoz, hogy a társaság növelni tudja ügyfelei számát. A piacvezető biztosítónál csaknem 89 ezer autós mondta fel a szerződését, míg új szerződést ugyanitt 71 ezren kötöttek. A vesztett és nyert ügyfelek szaldója tehát negatív egyelőre. Igaz, december végéig a mérleg még pozitívra fordulhat, hiszen az Allianz a hagyományos csatornákon és a flottaszerződésekben is erős, melyek összesített adatai még nem ismertek. Ráadásul az új szerződések megkötésére még az év végig lehetősége van azoknak, akik november végéig felmondták a régi szerződésüket, de az újat még nem kötötték meg.

A novemberi statisztika szerint a biztosítók között az elvesztett ügyfeleket is figyelembe véve az Uniqa teljesített a legjobban. A társaság összesen csaknem 30 ezerrel növelte ügyfélállományát. De jól zárta a novembert a Genertel és az Aegon is.
A novemberi kampány legnagyobb vesztese a Groupama és a Wabard. Előbbi ügyfélállománya 21 ezerrel, utóbbié 26 ezerrel csökkent a Netrisk.hu adatai alapján.
Az újrakötésekben a Groupama számai szintén kirívóak: a társaság által kötött új szerződések 73 százalékát a korábbi ügyfelek újrakötött szerződései adták. Az Allianznál a régi-új ügyfelek aránya 58 százalék. E két biztosítót kivéve egyetlen más társaságnál sem közelíti meg az újrakötések aránya az ötven százalékot.

Az idei kampányban tapasztalt rendkívüli árverseny a flottaszerződések esetében is fordulatot hozott. A novemberi statisztika szerint a kisebb, 5-25 járműből álló flották tulajdonosai inkább egyenként kalkulálják ki díjaikat a Netrisken, mint sem flottaként kezelnék céges autóikat. Így ugyanis ebben az évben már sok esetben olcsóbban jutnak biztosításhoz.





A Netrisk-ről:
Az 1994. január 31-én alapított, idén 15 éves társaság 2001-ben Magyarországon elsőként tette lehetővé a biztosítások összehasonlítását és megkötését az interneten. A Netrisk.hu azóta, immár nyolcadik éve piacvezető, ügyfeleinek száma meghaladja a 450 ezret. A biztosítások megkötése során teljes körű ügyintézést nyújtó szolgáltató a kötelező biztosításon kívül a biztosítók casco, utas, lakásbiztosítási termékeit is forgalmazza a www.netrisk.hu portálon keresztül.
  Hír röviden
2009-11-29 15:36:11
Netrisk.hu: túl a 285 ezren
hír bővebben
  Hír röviden
2009-11-25 19:01:27
Naponta 15 ezer váltó - hat nap maradt a kötelező biztosítások felmondására
hír bővebben
  Hír röviden
2009-11-23 11:23:27
Kgfb: a Netrisken több mint 4 milliárdot spórolhatnak az átszerződők az idén
hír bővebben
  Hír röviden
2009-11-16 09:15:20
Félidőben a kötelező kampány - az autósok csaknem harmada régi biztosítójánál köt olcsóbb kötelezőt
hír bővebben
1  2  3  4  5  ... következő