Terméktájékoztatók:
Gyorslinkek
Szolgáltatásaink:

Publikációk

Hazai és nemzetközi biztosítási hírek, publikációk

Az alábbiakban található linkeken elérheti az elmúlt év hazai és nemzetközi biztosítással kapcsolatos híreit. Természetesen híreinket folyamatosan frissítjük, érdemes visszatérnie nap mint nap.
Találat: 460 db / 31 oldal  
Keresés a rövid hírekben:      

  Hír röviden
2011-02-22 17:21:01
Emlékeztető: március 1-ig be kell érkeznie az első biztosítási díjnak!
hír bővebben
  Hír röviden
2010-11-06 10:10:34
Jól jár, aki most köt kötelező biztosítást
hír bővebben
  Hír röviden
2010-11-01 04:15:07
Elindult a Netrisk.hu – az első díjszámítások alapján minden rekordot megdönt az idei kampány
hír bővebben
  Hír röviden
2010-10-30 16:20:58
KGFB: erősödik az online biztosításközvetítés
hír bővebben
  Hír röviden
2010-10-30 15:13:05
Hihetetlen árzuhanás a kötelező biztosítási piacon!
hír bővebben
  Hír röviden
2010-10-30 09:08:21
Kötelező biztosítás: megjelentek a jövő évi tarifák
hír bővebben
  Hír röviden
2010-10-28 00:08:12
Kötelező biztosítás: több mint tízmilliárd forint a tét
hír bővebben
  Hír röviden
2010-10-24 17:14:54
PSZÁF: tájékoztató a KGFB törvényi változásairól
hír bővebben
  Hír röviden
2010-02-19 10:04:36
Biztosítási szektor: 2009
hír bővebben
  Hír röviden
2010-01-05 16:32:07
Drága lehet a síbaleset, ha nincs biztosításunk
hír bővebben
  Hír röviden
2009-12-06 19:56:59
Az interneten kötelező biztosítást váltók 60 százaléka választotta a Netrisket
Az interneten kötelező biztosítást váltók 60 százaléka választotta a Netrisket

A biztosítók között az Uniqa nyerte a legtöbb ügyfelet

A piacvezető Netrisk.hu biztosítási portál összesítése szerint 530 ezren váltottak kötelező biztosítást novemberben az interneten keresztül. Ebből 30 ezren használták a biztosítók saját honlapjait, 500 ezren pedig az on-line biztosításközvetítőket. Az interneten váltók mintegy 60 százaléka - 310 ezer autós - a Netrisk.hu szolgáltatását vette igénybe. A biztosítók közötti versenyben az Uniqa nyerte a legtöbb új ügyfelet.

Beigazolódtak az internet térnyeréséről a novemberi kötelező biztosítási kampány első napjaiban tett jóslatok: novemberben 530 ezren váltottak biztosítást az interneten keresztül a Netrisk.hu összesítése szerint, így az internet vált a biztosítók közötti verseny fő színterévé.
A biztosítók saját oldalain 30 ezren, on-line biztosításközvetítőkön keresztül pedig mintegy 500 ezren szerződtek újra - a döntő többség tehát a biztosítók ajánlatait összehasonlítva választott új szolgáltatót magának.
A legtöbben, 310 ezren a Netrisk.hu szolgáltatását vették igénybe. Ezzel a 2001-ben elsőként indult internetes biztosításközvetítő portál nemcsak megőrizte, de a múlt évhez hasonlóan tovább is növelte piaci részesedését. Tíz interneten váltó autósból hat a Netrisket használta az átszerződésre.

Arról, hogy hányan váltanak idén a hagyományos csatornákon keresztül, még nincsenek megbízható adatok. Az internet piaci részesedése ugyanakkor még abban az esetben is meghaladja az 50 százalékot (a Netrisk.hu részesedése pedig a harmincat), ha a legoptimistább várakozások igazolódnak, és az országosan átszerződők száma eléri az egymilliót december végéig.

Az internet térnyerése, a díjak összehasonlíthatósága nyomán a biztosítók közötti verseny kivételesen éles volt az idén, amit a biztosítók novemberi eredményei is tükröznek. A legtöbb szerződést az Allianz kötötte november végéig a Netrisken, ám még ez a jó eredmény sem volt elég ahhoz, hogy a társaság növelni tudja ügyfelei számát. A piacvezető biztosítónál csaknem 89 ezer autós mondta fel a szerződését, míg új szerződést ugyanitt 71 ezren kötöttek. A vesztett és nyert ügyfelek szaldója tehát negatív egyelőre. Igaz, december végéig a mérleg még pozitívra fordulhat, hiszen az Allianz a hagyományos csatornákon és a flottaszerződésekben is erős, melyek összesített adatai még nem ismertek. Ráadásul az új szerződések megkötésére még az év végig lehetősége van azoknak, akik november végéig felmondták a régi szerződésüket, de az újat még nem kötötték meg.

A novemberi statisztika szerint a biztosítók között az elvesztett ügyfeleket is figyelembe véve az Uniqa teljesített a legjobban. A társaság összesen csaknem 30 ezerrel növelte ügyfélállományát. De jól zárta a novembert a Genertel és az Aegon is.
A novemberi kampány legnagyobb vesztese a Groupama és a Wabard. Előbbi ügyfélállománya 21 ezerrel, utóbbié 26 ezerrel csökkent a Netrisk.hu adatai alapján.
Az újrakötésekben a Groupama számai szintén kirívóak: a társaság által kötött új szerződések 73 százalékát a korábbi ügyfelek újrakötött szerződései adták. Az Allianznál a régi-új ügyfelek aránya 58 százalék. E két biztosítót kivéve egyetlen más társaságnál sem közelíti meg az újrakötések aránya az ötven százalékot.

Az idei kampányban tapasztalt rendkívüli árverseny a flottaszerződések esetében is fordulatot hozott. A novemberi statisztika szerint a kisebb, 5-25 járműből álló flották tulajdonosai inkább egyenként kalkulálják ki díjaikat a Netrisken, mint sem flottaként kezelnék céges autóikat. Így ugyanis ebben az évben már sok esetben olcsóbban jutnak biztosításhoz.





A Netrisk-ről:
Az 1994. január 31-én alapított, idén 15 éves társaság 2001-ben Magyarországon elsőként tette lehetővé a biztosítások összehasonlítását és megkötését az interneten. A Netrisk.hu azóta, immár nyolcadik éve piacvezető, ügyfeleinek száma meghaladja a 450 ezret. A biztosítások megkötése során teljes körű ügyintézést nyújtó szolgáltató a kötelező biztosításon kívül a biztosítók casco, utas, lakásbiztosítási termékeit is forgalmazza a www.netrisk.hu portálon keresztül.
  Hír röviden
2009-11-29 15:36:11
Netrisk.hu: túl a 285 ezren
hír bővebben
  Hír röviden
2009-11-25 19:01:27
Naponta 15 ezer váltó - hat nap maradt a kötelező biztosítások felmondására
hír bővebben
  Hír röviden
2009-11-23 11:23:27
Kgfb: a Netrisken több mint 4 milliárdot spórolhatnak az átszerződők az idén
hír bővebben
  Hír röviden
2009-11-16 09:15:20
Félidőben a kötelező kampány - az autósok csaknem harmada régi biztosítójánál köt olcsóbb kötelezőt
hír bővebben
1  2  3  4  5  ... következő